بهترین دزدگیر اتومبیل

آخرین ۵ بهترین دزدگیر ها برای محافظت از اتومبیل شما در برابر سرقت

درباره ۵ نوع بهترین دزدگیر اتومبیل و ایده استفاده از دزدگیرهای اتومبیل برای محافظت از اتومبیل خود در برابر تصادفات سرقت برای ایمنی بیشتر ، بیاموزید.

دستگاه های دزدگیر یکی از مهمترین قطعاتی است که باید در ماشین نصب شود تا از حوادث سرقت در امان بماند ، با هشدار به مالک با اعلان های صدا و نور و جلب توجه او به شخصی که قصد سرقت ماشین را دارد.

انواع مختلفی وجود دارد که در دنیای دزدگیرهای اتومبیل ظاهر شده اند.

بهترین دزدگیر خودرو: 

این یکی از انواع سنتی است که در بین طیف گسترده ای از کاربران هشدار دهنده اتومبیل گسترش می یابد و بستگی به اتصال آنها به شبکه برق و قرار دادن یک سنسور با دقت بالا بر روی ماشین دارد ، دستگاهی که صفحه الکترونیکی را حس می کند و اعلان را در تلاش برای سرقت آن ارسال می کند.

دستگاه های توسعه یافته:

با پیشرفت تکنولوژیکی که جهان به آن رسیده است ، فناوری های مدرنی ظاهر شده است که به استفاده از تلفن های هوشمند و ماهواره بستگی دارد ، تا مکان را برای ماشین آسان تر ، ردیابی حرکت آن و ترسیم مسیری برای کل مسیر خود ، و همچنین اضافه کردن دکمه مخصوص ماشین برای متوقف کردن آن در هنگام سرقت.

دستگاه های تولید کننده:

سازندگان اتومبیل آلارم هایی را به عنوان لوازم جانبی در خودروهای خود اضافه کرده اند که در صورت سرقت اتومبیل از آن محافظت می کند ، و این سیستم گسترش نیافته است زیرا بسیاری از آنها با آن مخالفت می کنند زیرا این امر با قوانین محافظت از حریم خصوصی مغایرت دارد ، شرطی که شرکت از حرکت کاربر مطلع نیست و شرکتها این سرویس را به عنوان گزینه ای برای کاربر در اختیار وی قرار می دهند. وی در پذیرش یا رد آن آزاد است.

بهترین انواع دزدگیر ماشین

 

۱) سیستم هشدار فیبر VIPER 5904V

یکی از بهترین دزدگیرهای اتومبیل در ایالات متحده ، زیرا ثابت شده است که در محافظت در برابر حملات و سرقت موثر است و این یک دستگاه دو طرفه است که می تواند با استفاده از کنترل از راه دور با کیفیت بالا از آنچه در ماشین اتفاق می افتد مطلع شود. صفحه ای که از طریق آن به راحتی کنترل می شود.

۲) هشدار ردیاب GPS

نصب آسان ، مناسب برای همه مدل ها و مارک ها ، و سیستم آن به طور خلاصه در اضافه کردن یک تراشه موبایل به دستگاه هشدار دهنده است که به ردیابی خودرو کمک می کند. دقیق و دقیق.

۳) زنگ خطر اژدها

ایده کار آن به ارسال یک اعلان صوتی و تصویری در صورت حمله به ماشین بستگی دارد و دستگاه شامل ۲ ریموت مجهز به صفحه نمایش است که محل دقیق اتومبیل را تعیین می کند.

۴) زنگ هشدار سیستم قفل مرکزی از راه دور اتومبیل

از چندین قسمت متصل به یکدیگر تشکیل شده است و از ویژگی های طراحی منحصر به فرد آن است ، زیرا مجهز به تراشه دوگانه ، نصب آسان و سازگار با تمام مدل ها و مارک های اتومبیل است.

۵) سیستم هشدار Wolf Wolf

یکی از محبوب ترین دستگاه های مورد استفاده ، که از طریق آن می توان هر آنچه را که در داخل اتومبیل می گذرد از طریق کنترل از راه دور مجهز به صفحه نمایش کنترل کرد و به ماشین اجازه می دهد از فاصله دور دیده شود.