قیمت دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر ماشین در خصوص استعلام قیمت دزدگیر خودرو می توان این سایت را به عنوان یکی از سایت های مرجع که مطمئن در زمینه فعالیت در این حوزه باشد معرفی کرد.

انواع سیستم دزدگیر چیست؟

سیستم هشدار سیستمی است که در خودرو نصب می شود و به منظور راه حلی برای شکاف های امنیتی محسوب می شود.

انواع سیستم درزدگیر اتومبیل، خانه و محل کار متناسب با کاربرد خود، کارایی لازم را القاء می کنند.

ایمن نگاه داشتن خانه، محل کار و اتومبیل شما اولین راهکار برای حفظ دارایی شخصی محسوب می شود که در زندگی های امروزی اهمیت زیادی دارد.

یکی از متداول ترین راه های جلوگیری از ورود سارقان مجهز نمودن ورودی ها از سیستم های دزدگیر می باشد تا از این طریق بتوان جلوی سرقت را گرفت.

نحوه خرید دزدگیر اتومبیل

خرید دزدگیر اتومبیل از این سایت ضمن اینکه باعث خریدی رضایت بخش با کمترین هزینه و دریافت مناسب ترین قیمت دزدگیر خودرو  و بالاترین کیفیت می شود باعث می شود  تلاش افراد شرور برای ورود به وسیله نقلیه بی نتیجه مانده و بدون استفاده از درب و بدون ایجاد لرزش را تشخیص دهد.

شما می توانید صدای آژیر هشدار را سفارشی کنید و همچنین سیستم هشدار را با کنترل از راه دور اصلی وسیله نقلیه خود کنترل کنید.

ویژگی های دزدگیر اتومبیل

حفاظت از التراسونیک داخلی

کنترل از راه دور با امنیت بالا که قابل کپی نیست

کنترل از راه دور اصلی خودرو

قفل موتور ایمن با تماس

محافظت از ضربه تدریجی

محافظ درب ، کاپوت و صندوق عقب

کنترل قفل مرکزی

 

فعال سازی خودکار

فعال سازی بی صدا

امکان خاموش کردن آژیر بدون از کار انداختن سیستم

امکان غیرفعال کردن موقت حسگر ضربه

انتخاب ملودی آژیر (فقط در مدل های قدرت)

آژیر مجهز به مقاومت در برابر دستکاری

خروجی آسانسور شیشه ای

هشدار وحشت با کنترل از راه دور

یافتن وسیله نقلیه

گزارش دلیل هشدا

بهترین دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر خودروقیمت دزدگیر خودرو

این سوال که بهترین سیستم دزدگیر خودرو چیست ، یکی از سوالات متداول مالکان وسایل نقلیه ، متناسب با افزایش موارد سرقت ، است. در این مقاله ، انواع سیستم های اعلام سرقت خودکار را بررسی می کنیم که امنیت خودرو را افزایش می دهد و از سرقت محافظت می کند.

ویژگی های سیستم های هشدار خودکار

وقتی صحبت از سیستم های هشدار خودکار می شود ، به طور کلی دو نوع آلارم فعال و غیرفعال وجود دارد. دزدگیرهای اتومبیل می توانند گزینه های متفاوت و برتر داشته باشند. با این حال ، این هزینه های زیادی را نیز به دنبال دارد.

سیستم های هشدار خودکار فعال و غیرفعال

در سیستم فعال سیستم های هشدار خودکار ، راننده وسیله نقلیه را ترک می کند و با فشار دادن یک دکمه هشدار را به صورت دستی برمی دارد. در نهایت ، هیچ مزیت قابل توجهی در چنین سیستمی وجود ندارد زیرا راننده می تواند زنگ هشدار را فراموش کند.

این ویژگی هنگام تخلیه وسایل از صندوق عقب ماشین و هنگام برخورد با بچه های فعال مهم است.

سیستم های دزدگیر منفعل اتوماتیک موتور را خاموش کرده و درهای خودرو را قفل می کنند. این سیستم گزینه عملی تری است زیرا به مراحل کمتری برای راننده نیاز دارد. با این وجود ، سیستم های غیرفعال به طور تصادفی بیشتر فعال می شوند.

سنسورها (ضربه / حرکت / شکست / شیب)

در تعین قیمت دزدگیر خودرو نوع سنسور مهمترین ویژگی سیستم هشدار خودکار است و در نهایت تعیین می کند که خودرو چه نوع محافظتی داشته باشد.

دارندگان اتومبیل معمولاً سنسورها را برای قفل درها و پنجره ها ترجیح می دهند. با این حال ، انواع مختلفی از سنسورها وجود دارد که می تواند برای ایمنی خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

• متداول ترین نوع سنسور،  سنسور ضربه است. اگر کسی بخواهد ماشین شما را بدون کلید یا کنترل از راه دور باز کند ، این سنسور زنگ هشدار را به صدا در می آورد.

• مهمترین و متداول ترین سنسور بعدی سنسور شکست است. این سنسور در صورت شکستن یکی از پنجره ها برای ورود به خودرو ، زنگ هشدار می دهد. با توجه به اینکه قفل گشایی به دانش و ظرافت نیاز دارد ، در واقع یک سارق اتومبیل سعی می کند شیشه را بشکند.

• حسگرهای حرکت به طور کلی در وسایل نقلیه لوکس کاملاً رایج هستند. با این حال ، در محدوده سنسورهای حرکت متفاوت است. بیشتر سنسورهای حرکتی وسیله را در جلو و پشت خودرو ردیابی می کنند. با این حال ، سیستم های مختلف هشدار اتومبیل می توانند از سنسورهای حرکت کناری و زاویه ای استفاده کنند. این سنسورها پوشش بسیار بیشتری برای ماشین شما ارائه می دهند ، اما در عین حال خطر هشدارهای نادرست را بسیار بیشتر می کنند.

• سنسورهای شیب آخرین و کمترین نوع سنسور هستند. این سنسور برای جلوگیری از بیرون کشیده شدن وسیله نقلیه شما از فضای پارکینگ یا برداشتن روکش چرخ ها و لاستیک ها طراحی شده است. بسته به مارک و مدل و مکان ، این سنسور می تواند یک ویژگی ارزشمند باشد.

در هر یک از انواع سنسورها اگرچه هنگام فعال شدن دزدگیر اتومبیل مقداری سر و صدا ایجاد می شود ، اما برخی از دزدگیرها بسته به نوع هشدار دریافت شده ، گزینه های گسترده ای را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، تعداد دزدگیرهای مختلف و میزان صدای آنها بسته به دزدگیر اتومبیل مورد نظر می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر دزدگیر ماشین شما فقط یک نوع صدا را ارائه می دهد ، از قبل نمی دانید با رفتن و بررسی آن با چه مشکلی روبرو خواهید شد.

استعلام قیمت دزدگیر خودرو

اطلاع از قیمت دزدگیر اتومبیل همراه با ارائه تنوع در مدل های آن، خدمتی است که در این سایت عرضه می شود.

از آنجا که قیمت دزدگیر خودرو مانند سایر تجهیزات و لوازم یدکی خودرو کاملا متغییر بوده و بسته به شرایط بازار قابل تغییر است بنابراین به منظور استعلام قیمت دزدگیر خودرو می توانید به صورت آنلاین از این سایت اقدام کنید و قیمت های رقابتی را در کنار کیفیت بالای محصولات این مجموعه دریافت کنید.

همچنین مشاوره های رایگان در خصوص انتخاب و ایمن سازی خودرو اماکن مسکونی و شرکتی از خدمات این مجموعه محسوب می شود.