سنسور دنده عقب ماشین

قیمت سنسور دنده عقب ماشین

قیمت سنسور دنده عقب ماشین  سخت گیرترین و باتجربه ترین علاقه مندان به رانندگی می توانند هر از گاهی با پارکینگ معکوس احساس وحشت کنند. به هر حال ، رفت و برگشت هنگام اطمینان از پاک بودن فرمان از سایر اشیا ساکن و حرکت دادن افراد می تواند دلهره آور باشد. اما ، خوشبختانه ، فناوری با کمک سنسور دنده عقب ماشین بهبود یافته راهی طولانی را طی کرده است. حتی افرادی که در مورد مشکلات جعبه دنده های اتوماتیک زمزمه می کنند در مقابل برنامه های پارک اتوماتیک حرفی برای گفتن ندارند. در اینجا تاریخچه مختصری از فناوری پارکینگ اتومبیل و آنچه در آینده برای ما در نظر گرفته شده است – 

 سنسور دنده عقب ماشین

سنسور دنده عقب ماشین  بهترین فناوری در تاریخ فناوری پارکینگ اتومبیل است. امروزه سنسورهای بی سیم پارک گسترده شده اند که عمدتا روی سپر عقب اتومبیل نصب می شوند تا کمک معکوس و سپر جلو را برای ایجاد فاصله از جلو فراهم کنند. سنسورهای جلو می توانند اجسام تا ۴ فوت و سنسورهای عقب می توانند اجسام تا ۸ فوت از ماشین را تشخیص دهند.

بسیاری از مزایای قیمت سنسور دنده عقب ماشین  عبارتند از:

  • سنسورهای پارکینگ با کاهش نقاط کور ، کار مالیات پارکینگ در فضاهای باریک را بسیار آسان می کنند
  • آنها خستگی را که اغلب با پارکینگ معکوس مرتبط است کاهش می دهند
  • آنها موارد آسیب به ماشین و اشیا nearby مجاور را کاهش می دهند
  • آنها در افزایش اعتماد به نفس راننده کمک می کنند

سنسورهای پارکینگ ممکن است به دو نوع پرکاربرد تقسیم شوند –

  1. سنسورهای پارکینگ اولتراسونیک این سنسورها از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تشخیص اشیا in موجود استفاده می کنند. یک گیرنده این امواج را تشخیص داده و فاصله وسیله نقلیه شما تا جسم را محاسبه می کند. بنابراین ، در صورت وجود یک جسم در مسیر ، بوق های ممتد با تناژ بالا ، اشیا near نزدیک سپر جلو و بوق های کم صدا ، اشیای نزدیک به سپر عقب را نشان می دهند.
  2. سنسورهای پارکینگ الکترومغناطیسی – این سنسورها از فرکانس های الکترومغناطیسی به منظور تشخیص اشیا in موجود در مسیر استفاده می کنند. EMS (سنسورهای الکترومغناطیسی) همچنین می تواند با یک دوربین جفت شود تا رانندگان بتوانند اتومبیل و فضای اطراف خود را بهتر ببینند.

اولین اتومبیل اصلی که از چنین سنسورهایی بهره می برد تویوتا پریوس بود که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. اگرچه تویوتا سونار عقب اولتراسونیک را در تویوتا کرونا ۱۹۸۲ به بازار عرضه کرد و آن را تا ۱۹۸۸ ارائه می کرد ، سالی که وزارت صنعت حق اختراع اختراع صنعتی را صادر کرد.

برخی از نکات مهم هنگام استفاده از چنین سنسورهای پارکینگ باید از آنها مراقب باشید .

سنسور دنده عقب ماشین

  • نباید به چنین سنسورهایی اعتماد کامل کرد زیرا ممکن است قادر به تشخیص اجسامی نباشند که روی زمین ، زیر سپر قرار دارند یا اجسامی که خیلی دور یا خیلی نزدیک به ماشین هستند. از این رو ، فرد باید از اطراف خود آگاه باشد ، مانند افراد و اشیایی که سر راه پارک قرار دارند.
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که سنسورها از پس مانده ها و آلودگی ها پاک شده اند که ممکن است در تشخیص دقیق اختلال ایجاد کنند.
  • مانیتورهای پارک منظره

در عصر مدرن امروزی ، بیشتر رانندگان با دوربین عقب در مورد فناوری پارکینگ خودرو کاملاً آشنا هستند. این دوربین ها با بهبود دید عقب در هنگام پارکینگ یک نعمت بوده اند. اما جدیدترین سیستم های دوربین فقط به نمای عقب محدود نمی شوند. بسیاری از شرکت ها سیستم های دوربینی یا دوربینی پرنده را ارائه می دهند که می توانند پوشش تصویری بالا و پایین و ۳۶۰ درجه از مجاورت خودرو را فراهم کنند. بنابراین ، تقریباً مانند استفاده از هواپیمای بدون سرنشین شخصی در کمک به خود در پارکینگ ماشین است!

نیسان اولین کسی بود که فناوری دوربین دید فراگیر را برای وسایل نقلیه تولیدی توسعه داد که در پایان سال ۲۰۰۷ در نیسان الگراند بازار ژاپن و SUV Infiniti EX35 متصل به آمریکا ارائه شد .

این سیستم با تلفیق تصاویر گرفته شده توسط دوربین های نصب شده در اطراف خودرو – معمولاً در جلوپنجره جلو ، زیر هر آینه درب و دیگری که در انتهای عقب قرار دارد و همچنین دوربین دید عقب است ، کار می کند. تصویر ۳۶۰ درجه را می توان در صفحه تقسیم شده همراه با نمای جلو ، عقب یا سمت نشان داد.

در مورد برخی از سیستم ها ، نمای هوایی می تواند کمی مخدوش باشد که برای آن خطوط نقطه چین اضافه می شود تا حس واقعی عرض خودرو را نشان دهد و از برخورد شما با اشیا nearby اطراف جلوگیری کند یا ماشین شما از بین برود.

این ویژگی سنجش به عنوان یک معیار ایمنی به بازار کمک می کند تا به عابران پیاده ، به ویژه کودکان در هنگام حرکت معکوس در فضاهای باریک کمک کند و همچنین در جلوگیری از دست اندازها و خراش ها باعث صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت می شود.

کمک پارک عقب

از امروز ، بسیاری از اتومبیل های جدید با برخی از اشکال دیگر مکانیسم کمک پارک در دسترس هستند تا بتوانند به پارکینگ موازی کمک کنند که سنسورها و دوربین های پارک نمونه های متداول آن هستند. اما چندین تولید کننده همچنین آنچه را که به عنوان “کمک پارک” شناخته می شود ، ارائه می دهند که نوع پیشرفته تری از کمک پارک است.

 

وقتی می خواهید اتومبیل خود را به طور موازی پارک کنید ، با فشار دادن یک دکمه خاص کمک پارک می تواند فعال شود. این باعث می شود سنسورهای موجود در اتومبیل فعال شوند و آنها شروع به اسکن برای مکان های مناسب پارک می کنند. هنگامی که به یک پارکینگ خاص می رسید ، سنسورها سپس اسکن کرده و تعیین می کنند که آیا فضا از اندازه معقولی برخوردار است یا خیر و خوانده شده به راننده اطمینان می دهد که آیا فضا برای پارک شدن ماشین مناسب است یا خیر.

 

اتفاق دیگری که رخ خواهد داد این است که کمک پارک خودرو نیز مسیر معکوس مورد نظر را از طریق یک نمایشگر چند منظوره روی آن به شما نشان می دهد. اگر نقطه راضی کننده دانستید ، اکنون می توانید دنده عقب را انتخاب کرده و فرمان را رها کنید. هنگامی که به سمت عقب حرکت می کنید ، اتومبیل به طور خودکار وارد محل پارک می شود. راننده نیازی به کنترل فرمان ندارد که به او امکان می دهد کنترل کامل کلاچ ، گاز و ترمز را حفظ کند.

 

سرانجام ، کمک پارک هنگام رانندگی خودرو به اندازه کافی معکوس در محل پارک به راننده اطلاع می دهد و زمان مناسبی برای بازگشت به دنده اول است. و همچنین می توانید در هر زمان با کنترل فرمان یا ترمز گرفتن به حالت ایستاده ، کمک پارک را غیرفعال کنید.

 

اولین نسخه از کمک پارک در سال ۲۰۰۳ معرفی شد. امروزه ، کمک پارک به طور گسترده ای در اتومبیل های خانوادگی در دسترس قرار گرفته است ، همانطور که در مورد فورد و کیا به آرامی سعی در معرفی این کمک به خریداران اصلی خودرو دارند.

 

پارکینگ مستقل

فناوری همیشه در حال پیشرفت است و مردم همیشه در جستجوی موارد جدید هستند. دنیای سیستم های کمکی پارکینگ نیز همینطور است. سپس وارد سیستم پارکینگ خودمختار شوید که یکی از بهترین فناوری های تاریخ فناوری پارکینگ اتومبیل است. پارکینگ خودمختار با ویژگی های خارق العاده خود قادر است مکانیسم های قبلی پارک را سرخ کند. اکنون ، اتومبیل هایی مانند BMW i3 از سال ۲۰۱۵ ، می توانند خود را پارک کنند ، از جمله تعویض دنده. همچنین ممکن است در پایان از ترمز دستی برای جلوگیری از دور شدن ماشین استفاده کنند.

 

جدا از موارد فوق؛ مرسدس بنز ، تسلا و ولوو نیز امکان پارک خودکار را ارائه داده اند.

خودمختار و بدون راننده اغلب به طور مترادف استفاده می شوند اما این یک خطا است. به معنای خودمختار ، راننده باید کمترین تلاش خود را برای پارک اتومبیل انجام دهد اما حتی این ویژگی به برخی از ورودی های انسانی نیاز دارد و به هیچ وجه به این معنی نیست که اتومبیل می تواند کاملاً مستقل از راننده شروع به رانندگی کند. هدف این است که همزمان با کنترل کامل کنترل ، پارکینگ ایمن تر شود.

علاوه بر این ، این فناوری پارکینگ می تواند پیامدهای منفی داشته باشد و همچنین ممکن است راننده تمایل به هوشیاری کمتری داشته باشد و رقابتی را که رانندگان با تجربه تر دارند از دست بدهد.

آینده ای بدون راننده

اگرچه امروزه اتومبیلهایی که خود پارک می کنند ، قبل از اینکه بتوانند به طور مستقل کار کنند ، به ورودی یا ورودی دیگری از راننده نیاز دارند ، اما این مدت طولانی نخواهد بود. تولیدکنندگانی مانند فورد و ولوو ادعا کرده اند که خودروهایی را معرفی می کنند که به معنای واقعی کلمه “بدون راننده” هستند ، به این معنی که آنها می توانند شما را در مقصد مورد نظر خود رها کنند و پس از آن برای یافتن یک مکان مناسب پارکینگ حرکت می کنند. پارکینگ کاملاً مستقل از شما.

“پارکینگ توسط خود شما همین دیروز است” قولی است که توسط پروژه مشترک مرسدس بنز و بوش اشتوتگارت به شما داده شده است. در همکاری نزدیک با یکدیگر ، این دو شرکت خدمات نوآورانه پارکینگ ارائه کرده اند: اصطلاحاً ” پارکینگ خودکار پارکینگ  با سنسور دنده عقب ماشین”.

با کمک این سرویس پارک اتوماتیک: بعد از رسیدن به گاراژ پارکینگ می توانید وسیله نقلیه خود را در یک منطقه “قطره” بگذارید. با یک کلیک از یک برنامه تلفن هوشمند مربوطه ، ماشین مانور را در فضای آزاد و بدون دخالت بیشتر انسان آغاز می کند.

به همین ترتیب ، همچنین می توانید وسیله نقلیه را سفارش دهید تا به “منطقه انتخاب” شما بیاید و شما را تحویل بگیرد. با این فناوری دیگر حتی پارکینگ در فضاهای باریک نیز مشکلی ایجاد نمی کند! این از تاریخ فناوری پارکینگ اتومبیل است.