فروش شیشه دودی اتوموبیل و اماکن

فروش شیشه دودی اتومبیل و اماکن

فروش شیشه دودی اتومبیل و اماکن یکی از راه های حفاظت از وسایل شخصی داخل اتومبیل و خانه است که نصب رایگان و گارانتی محصول نیز فراهم شده است.

ماشین، خانه و دفتر کار خود را زیباسازی و منحصر به فرد کنید.

هنگامی که اتومبیل و وسیله نقلیه می خرید، و یا خانه خود را عوض می کنید، ممکن است موارد جدیدی را بخواهید اضافه کنید. یکی از آن ها استفاده از شیشه دودی است. دودی کردن شیشه های اتومبیل و خانه یکی از جالب ترین روش های زیبا کردن و حفاظت است که مزایای بسیاری دارد.

حتما شما هم دیده اید که وقتی آفتاب به شدت داغ است، صندلی های داخلی ماشین تا چه میزان داغ می شوند و نشستن روی آن برای فرزندان امکان پذیر نمی باشد. در شرایط خاص و مخصوصا افرادی که بسیار از اتومبیل استفاده می کنند و یا با آن مسافرت می روند، استفاده از شیشه دودی می تواند راه حل خوبی برای جلوگیری و حفاظت باشد.

در این مقاله و با تاپیک های زیر می خواهیم در مورد شیشه دودی اتومبیل و مکان های کاری بنویسیم:

فروش شیشه دودی ؛ مزایای استفاده از آن

فروش شیشه دودی ؛ موارد استفاده

خدمات مجموعه ما برای فروش شیشه دودی

 

فروش شیشه دودی ؛ مزایای استفاده از آن

شاید بپرسید که چرا از شیشه دودی استفاده کنیم؟! مزیت های استفاده از آن چیست؟! و چرا ما به شما خرید شیشه دودی را توصیه می کنیم؟! در پاسخ به سوال شما موارد زیر را خواهیم گفت:

۱- با نصب شیشه دودی، میزان دید بیرون نسبت به داخل اتومبیل کاهش پیدا می کند.

۲- میزان تابش نور آفتاب به داخل اتومبیل کاهش پیدا می کند. در نتیجه برای ایام تابستان و یا شهرهایی که دمای هوا بالاست و آفتاب به شدت می تابد، استفاده از شیشه دودی می تواند بخشی از اثر گرما و نور خورشید را کم کند. در نتیجه صندلی های ماشین دیرتر خراب می شوند.

۳- استفاده از شیشه دودی در منزل می تواند جلوی نفوذ بیش از اندازه آفتاب به فرش ها را بگیرد. در نتیجه فرش های شما سالم تر بمانند.

۴- آفتاب سوختگی و خون دماغ کردن در فصل گرم سال، همچنین در مکان های آفتاب گیر و داغ، در صورتی که پیوسته باشد می تواند به پوست فرزندان شما ضربه وارد کند.  برای جلوگیری از این امر، شیشه های اتومبیل را دودی کنید.

۵- استفاده از شیشه دودی، فضای داخل ماشین و دفتر کار را خنک تر می کند. چرا که گرمای کمتری از بیرون به داخل اتومبیل یا خانه و دفتر کار راه پیدا می کند.

۶- هنگامی که می خواهید اتومبیل را بفروشید، استفاده از شیشه دودی می تواند ارزش افزوده  و یک آپشن مهم برای شما حساب شده و قیمت آن را مقداری بالاتر ببرد.

قوانین راهنمایی رانندگی:

۷- طبق قوانین راهنمایی و رانندگی، شیشه دودی بین ۳۵ تا ۴۰% از نور را می تواند عبور دهد و از بیرون سرنشینان لازم است دیده شوند تا راننده مشمول جریمه نگردد. همچنین پلیس باید بتواند از فاصله ۳ متری داخل اتومبیل را ببیند.

۸- شیشه دودی ضد UV می باشد. یو وی، اشعه ای خطرناک است که برخورد آن با بدن برای سرنشینان ضرر دارد.

۹- برای دودی کردن شیشه با درصد تیرگی بالا می توانید از پزشک متخصص برگه مجوز دریافت کنید. در این صورت پلیس راهنمایی رانندگی نیز به شما مجوز خواهد داد.

فروش شیشه دودی ؛ موارد استفاده

در ادامه مقاله می خواهیم موارد استفاده از شیشه دودی را مطرح کنیم. با ما همراه باشید:

۱- اگر زیاد به مسافرت می روید و مسافرت شما به مناطق گرمسیری مخصوصا جنوب کشور می باشد، استفاده از شیشه دودی را توصیه می کنیم. شیشه دودی می تواند وسایل درون اتومبیل را حفظ کند. کسانی که از شیشه دودی استفاده نمی کنند و مدام در مناطق گرمسیری در رفت و آمد هستند، می بینند که بعد از مدتی صندلی ها دچار پوسیدگی و خرابی می شوند.

۲- اگر می خواهید یک مسافرت خوب به همراه خانواده و فرزندان خود بروید، شیشه دودی مانع از آفتاب زده شدن خانواده شما مخصوصا فرزندان خواهد شد. ضمن آنکه آفتاب زیاد در مسیر مسافرت می تواند منجر به حالت تهوع شود که استفاده از شیشه دودی، می تواند جلوگیری کند.

۳- اگر خانه و دفتر کار شما در محدوده ای هست که بسیار از بیرون دید دارد، از شیشه دودی استفاده کنید تا خیال تان بابت داخل خانه راحت باشد.

۴- اگر فرزند شیرخواره دارید که می خواهید در اتومبیل به راحتی غذای خود را میل کند و آرام بخوابد، و آفتاب ضربه ای به او نزند، و یا به دلیل گرمای شدید هوا، شیر را پس نزند، برای درب های  عقب ماشین از شیشه دودی استفاده کنید.

۵- اگر از شیشه دودی استفاده کردید و در اثر ضربه شیشه بشکند، از برخورد قطعات ریز شیشه به بدن سرنشینان جلوگیری می شود.

پوشیده بودن دفترکار

۶- شاید مکان کاری شما در محلی باشد که ترجیح دهید داخل دفتر کارتان دیده نشود و وسایل داخل دفتر پوشیده بماند، در نتیجه استفاده از شیشه دودی می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.

۷- شخصی سازی و حفظ حریم شخصی، تعریفی است که برخی رانندگان از اتومبیل خود دارند. یعنی ترجیح می دهند با دودی کردن شیشه های خود و امکان کمتر دید از بیرون، خود و خانواده شان را بیشتر محافظت کنند.

۸- اگر می خواهید جلوه و زیبایی اتومبیل و شیشه های محل کار شما بیشتر شود، استفاده از شیشه دودی می تواند چنین نتیجه ای را داشته باشد.

خدمات مجموعه ما برای فروش شیشه دودی

مجموعه ما علاوه بر فروش شیشه دودی خدمات بیشتری برای شما خواهد داشت که به شرح زیر است:

۱- همزمان با فروش شیشه دودی، امکان نصب آن نیز وجود خواهد داشت.

۲- اگر در محدوده ما باشید، نصب در محل شما رایگان خواهد بود. و اگر در خارج از محدوده ما باشید، هزینه نصب توافقی خواهد بود.

۳- پرداخت شما برای شیشه دودی پس از ارائه آن و رضایت شما از آن خواهد بود.

۴- محصولات ما دارای گارانتی می باشند.

۵- قیمت های متفاوت بسته به نیاز مشتری ارائه می شود.

۶- تحویل محصولات به شما اکسپرس و در کمترین زمان ممکن خواهد بود، همچنین تا ۷ روز ضمانت برگشت کالا وجود خواهد داشت.

۷- مجموعه ما از مشتریان ۲۴ ساعته و در همه ایام پشتیبانی خواهد کرد.

شما می توانید با شماره های سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.