روکش صندلی ماشین

روکش صندلی ماشین

یکی از مهمترین لوازم داخلی اتومبیل مجموعه مناسبی از روکش صندلی ماشین است که می تواند کل فضای داخلی اتومبیل شما را به همراه راحتی و ایمنی تغییر شکل دهد. اما انتخاب یک مجموعه مناسب از روکش صندلی برای اتومبیل می تواند یک تصمیم دشوار باشد زیرا گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که از قیمت ها ، طرح ها ، الگوها و پارچه های مختلف متفاوت است. در درجه اول ۳ نوع پوشش صندلی بر اساس کیفیت در دسترس است.

هدف از روکش صندلی چیست؟

هدف از روکش صندلی محافظت از آنچه در زیر آن است است. پارچه های مختلف به اندازه چرم در معرض آسیب هستند. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد برای محافظت از صندلی های چرمی خود در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید از روکش صندلی استفاده می کنند.

این اشعه های مضر می توانند چرم را خشک کرده و باعث ایجاد ترک در مواد و همچنین رنگ آن شوند. اگر صندلی پارچه ای دارید ، با قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت طولانی مشکلات مشابهی رخ می دهد. رنگ می تواند از اشعه ماورا UV بنفش محو شود و باعث شود صندلی های شما قدیمی و فرسوده به نظر برسند.

علاوه بر این ، خورشید می تواند باعث ایجاد پارگی ریز شود ، پارچه شما ضعیف تر و مستعد پاره شدن در سطح قابل مشاهده اس

روکش صندلی ماشین پارچه ای

همانطور که از نامش پیداست ، روکش صندلی های پارچه ای از پارچه ساخته شده اند. آن پارچه است. که به محافظت از صندلی های اصلی شما در برابر گرد و غبار و سایر عوامل کمک می کند.

پارچه به کار رفته در این روکش صندلی ها در برابر گرما و سرما مقاوم است که در تابستان های شدید یا زمستان راحتی نشستن بهتری را برای شما ایجاد می کند زیرا در تابستان ها تمایل به گرم شدن یا سرد شدن ندارند. یکی دیگر از مزایای روکش صندلی های پارچه ای این است که با فضای داخلی اتومبیل شما ترکیب شده و دکوراسیون را بداهه می کند و از پارچه استفاده شده در آن لطافت دارد.

اگرچه اینها به زیبایی فضای داخلی خودرو شما کمک می کنند اما در مقایسه با انواع دیگر روکش صندلی برای تمیز کردن نیاز به تلاش بیشتری دارد زیرا می تواند به سرعت هر نوع غذا را جذب کند و یا علامت های لکه ای بنوشد. همچنین پارچه به دلیل قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض آفتاب ، در طی ۴ تا ۵ سال محو می شود.

روکش صندلی چرمی

نوع دیگری از روکش صندلی های موجود در بازار PU Art Leather Seat Covers است که نوعی چرم مصنوعی با روکش پلی است و در مقایسه با چرم خالص ضخامت کمتری دارد.

این روکش صندلی ها از جنس محافظ Rexine Seat Covers عمومی تر هستند زیرا نسبتاً راحت تر تمیز می شود و همچنین در برابر پارگی و آب مقاوم است. روکش این نوع روکش های صندلی ظاهری براق دارد و معمولاً بدون خراش است.

با این وجود اینها یکی از بهترین کیفیت روکش صندلی ها هستند اما در تابستان ها چسبناک و گرم می شوند اما با روشن کردن جریان برق اتومبیل ، با پایین آمدن دما ، صندلی ها راحت تر می شوند.

روکش صندلی چرمی خالص

وقتی نوبت به ظرافت ، یک ظاهر طراحی شده و دوام می رسد ، پوشش های صندلی چرم خالص یکی از بهترین گزینه ها در مقایسه با روکش صندلی های چرمی PU و روکش صندلی های پارچه ای است و با فضای داخلی اتومبیل شما درجه یک و لوکس به نظر می رسد. روکش صندلی چرم خالص ضد آب و ضد لک بوده و از دوام و راحتی بیشتری برخوردار است و رنگ آن سالها محو نمی شود.

اگرچه آنها بسیار راحت هستند اما ۴-۵ برابر هزینه آن از نوع دیگر روکش صندلی ها است و اگر ماشین شما برای مدت طولانی تری زیر آفتاب پارک شود ، در تابستانهای شدید گرم می شوند

روکش صندلی فابریک پراید۱۳۱

روکش صندلی ماشین

بهترین روکش صندلی

برای خرید بهترین روکش صندلی چه به صورت عمده و خرده و جزئی می توانید از فروشگاه شرکت خدمات حفاظتی ایده عال تهیه کنید

روکش صندلی پراید ارزان

برای تهیه روکش صندلی ارزان مناسب با بوجه ای که دارید از قسمت فروشگاه سایت اقدام بفرمایین

قیمت روکش صندلی پژو ۴۰۵

برای مشاهده تمامی قیمت های روکش ماشین پژو از قسمت فروشگاه مشاهده فرمایید

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

برای خرید روکش صندلی انواع ماشین در تهران و کرج و حومه می توانید به فروشگاه خدمات و حفاظتی ایده عال مراجعه بفرمایین